Min vecka

Tjenixen!
 
I det här inlägget tänkte jag bara berätta lite om vad jag ska göra i veckan. 
 
Imorgon efter skolan så ska jag, jennifer och tilde ut på stan och shoppaa! Vi ska till Gallerian, NK, PK huset och Mood hade vi tänkt. I PK ska jag leta efter ett par Ugg´s osv. Ska bli väldigt kul :) 
På onsdag är det träning som vanligt - lite plugg innan med Rut kanske, vi får se. 
Torsdag, den segaste dagen på veckan, fast vi slutar rätt okej tid, så efter skolan ska jag på stan med farmor. Vi ska leta efter en höstjacka, skjorta och maybe ugg´s ;) ♥
Fredag är den softaste dagen på veckan, vi slutar hyfsat tidigt har bara 4 lektioner + 1 håltimme efter första lektionen. Sen blir det FREDAGSMYS, haha ♥
 
Lite om min vecka dåra! :D 
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0