Det regnar Calippo Shots!

Hej!
Idag har jag varit i skolan. Vi hade två rättstavnings prov och en redovisning. Det gick ganska bra tror jag. På slöjden håller jag på att göra en miniatyr av en båt. Jag håller på att gröpa ur den och är en bra bit på vägen. Den ska få segel, och färg sen oxå ♥ Min brorsa kommer att få den i födelsedags present, tror jag?
När skolan var slut hade jag 'sällis' med Emilia och Rut. Det typ började regna ner vita Calippo Shots från himmeln (rättare sagt, hagel). Oh, vi bah; Gahh! *skratt, och typ dansade på trottoaren, alla kollade på oss! Haha ♥ So funny. Min läxbok fick bli ett så kallat paraply.
Någon dag här framöver så ska jag och Sara gå på bio och se Hungerspelen. Det ska bli superkul! Den är nog bra hoppas jag, är den bra?
Och så är det bara 8 dagar kvar till min födelsedag(påskafton). Ihhh! =D Längtar. Önskar mig allt mellan himmel och jord - som ni kanske redan har listat ut - och det kommer kanske ut en önskelista om någon dag. Vad sägs om det? Förresten så åker jag till landet på onsdag nästa vecka - påsklov - fast måste ta ledigt från skolan en dag. Där har dem byggt in bredband i huset så det kommer nog lite inlägg där också!
Nästa inlägg kommer att handla om "New stuff", håll utkik!
KRAM♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0