Snabb frågor 😄

Vem är i rummet med dig? Många, haha. Mamma, faster, min fasters man, lillkusin och lillebror.                                                                          Vem fick du senaste sms av? Felicia! 😃
Vem tänker du på nu? Det du...
Vem pratade du senast i telefon med? Mami ❤
Vems hus var du senast i? Jag är just nu i farmor och farfars hus.
Vem önskar du var med dig nu? Nike, saknar dig såå mkt!
Vem är din favoritsläkting? Konstig fråga! Gillar alla mina släktingar. Men jag har alltid riktigt roligt med min kusin!
Var är din mobiltelefon? I mina händer! (woop woop!)
Var handlar du mest? Hollister, Gina.
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Skjorta - h&m. Munkjacka - hco.
Var åkte du senast bil? Hem till farmor och farfar.
Vad åt du senast? Förrätt, typ kex med ost på.
Vad drack du senast? Saft.
Vad är det för färg på dina byxor? Blåa jeansshorts.
Vad är den närmaste saken som är blå? Min blåa skjorta.
Vad har du på fötterna? STRUMPOR!
Vad är din favorit färg? Alla!!
Vilken film såg du senast? Venne.
Vad hör du just nu? När min faster pratar 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0