Fullt upp!

Hej alla! Det har hänt väldigt mycket sen sist. I söndags kom vi hem från Göteborg, i Göteborg var vi på Liseberg, shoppade och bara chillade. Det var lite trögt eftersom att tåget blev en halvtimme försenat, men sånt är livet! På onsdagen därefter var jag med Felicia hela dagen. Vi gick till Gallerian, satte oss på ett café och bara pratade, så skönt att bara sitta och prata. Den dagen fick jag också med mig två saker hem. Ett par shorts från Hollister och en klänning från H&M. På torsdagen var jag, lillebror och mami på stan. Jag fick en bikini och ett par flipflops. Det var verkligen ett måste! Och så fredagen, då var det ju självaste MIDSOMMARAFTON! Jag hade det jättemysigt med kompisar! Bilder kommer!

Men igår var det en sådär tråkig dag.. Men det var kul ändå! Jag gick till Thea och hemma hos henne Fikade vi och kollade på sjuukt roliga klipp på youtube! Oh gosh vad vi skrattade!

Idag så ska jag bara vara hemma på förmiddagen, sen vid 3 så åker vi till min kusin och äter middag!

Långt inlägg men aja, mer blogg sen ❤😊😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0