Världens bästa dag!

Hejsan Svejsan! ♥
 
Det var ett tag sen! Dagen började med att jag vaknade runt åtta. Sedan gick jag upp och kollade lite på tv och åt frukost, efter det duschade jag och kollade på lite Desperate Housewives avsnitt. Sen så kom farmor hit med lite lunch, så vi åt lunch hemma och sen så gick vi ut på stan!
 
Det var så roligt! Vi hade inte setts på hela sommaren. Vi fikade och gick runt i affärer, shoppade en massor också. Jag är så himlans glad!!! Jag fick bl.a. köäder från hollister, body splash, skitsnygg väska och skolsaker ♥ :) 
Kanske kan visa sen om ni vill? 
 
Imorgon så är det skola. Jag ska börja en ny ;) Så, på morgonen vid nio tiden möter jag upp Rut, sen går vi till skolan och där möter vi upp Jenny och några andra.
 
Nu måste jag göra lite grejor... Så vi hörs!
 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0