Update and random pics

Hej på er allihopa! Hoppas att ni har haft en bra dag :) ? Det har iallafall jag haft. Det började med skolan och hemkunskap där vi gjorde hamburgare. Gott blev det!
Sen var det rast och då fick jag och Rut våra födelsedagspresenter i förväg.
Vi båda fick jättefina örhängen! :D TACK!
Sen var det lektion och då hade vi matte & svenska, sen lunch. Det blev korvgryta med ris, helt ok! Resten av dagen ägnade vi åt att ha NO & engelska. På NO håller vi på med elektricitet, jag är i samma grupp som Alexandra och Therese ♥. Vi skulle "göra en egen" glödlampa och det gick bra-jag filmade-men det blev ett misslyckande i videon så jag kan inte lägga upp den här på bloggen =/ :D. Nu håller jag på med datan och lyssnar på musik(som igår). Imorgon kväll åker jag till Landet och är där till torsdag nästa vecka. Lite bloggning kommer förhoppningsvis och några tidinställda. Hade tänkt börja med dom nu så att jag inte glömmer bort det =0). Här kommer lite bilder jag har tagit under dagen/veckan.
Presenterna från Olivia ♥
Nytt skal. Orange, yeah!
När vi steker hamburgarna.
Klar! (igga ketchupen på sida, råkade spilla :P). Snygg va?
Hehe, bild på motivet på min tröja.
Oh! My wonderful wall! One Direction in my ♥!
Bebiz! Min kanin, Kiwi ♥♥♥
Det var allt för det här inlägget! Bloggar mer senare :)
UPDATE: Grattis på födelsedagen bästa Fanny! ♥ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0