Tre-saker-testet

Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på: Rugby, falska människor & cigaretter.

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: vattenglas, böcker & dator

Tre saker jag gör just nu: Lyssnar på musik, sjunger & bloggar

Tre saker jag vill göra innan jag dör: Åka till USA, träffa One Direction & sova utomhus på studsmattan, under stjärnorna.

Tre saker jag kan: spela fotboll, läsa & sjunga(vaddå? alla kan väl sjunga? Det behöver inte låta bra..;P)

Tre saker jag inte kan: shuffle(a), franska & springa 60 meter på 5 sek (höh).

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: dig själv, dina tankar & din omgivning.

Tre saker jag skulle vilja lära mig: kicka med fotbollen många ggr i rad, inte slösa bort mina pengar så fort & spela piano, bättre.

Tre favoriträtter: pizza, kött och potatisgratäng & lax.

Sömn-testet

- Vad har du på dig när du sover? Pyjamas

- Hur sover du helst(på ryggen sidan o.s.v.)? Ryggen eller högersida.

- Hur många kuddar har du i sängen? 2

- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? Oftast kommer jag ihåg lite.

- Har du drömt "sann-drömmar" någon gång? Jao!

Mode-testet

Beskriv din stil med 3 ord. Blandad , bekväm & färg.

Vad innebär mode för dig? Kläder, stil(?)

Vilka är dina favoritaffärer/ butiker? Hollister(ofc), Gina Tricot & Monki.
Shoppar du second hand? Nästan ALDRIG!

Vilken är din favoritdesigner? Ingen aning?

Vad är din favorit i vår? Mina converse, linne och ett par shorts.

Hur mycket shoppar du för i månaden? Allt mellan 50-1000.

Dyraste plagget respektive billigaste? Tröja 25:- (rea på monki 75%) och munkjacka 650 :- (kan inte komma på något annat)

Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? Jag shoppar inte så jättemycket, men kanske? Har ingen aning.

Brukar du tröstshoppa?öhh, nej, vad menas med det?

Högklackat eller lågklackat? lågklackat

Vilken är din drömväska? Svårt att förklara..=/

Vilket blir ditt nästa köp? T-shirt, tror ja!

Vilka är dina stilikoner? va?

Vad har du på dig just nu? Tights från Cubus, Tröja från Gap & munkjacka från HCO.
Vilket är ditt favoritplagg just nu? Tröja från HCO.

Favoritaccessoarer? Tubsjal från Gina Tricot, klocka från Ur&Penn.
KRAM♥

Kommentarer
Postat av: sarastyle

bra där frida!

2012-04-02 @ 19:25:46
URL: http://saraelliestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0