Spare time

Hejsan, det var några dagar sen!

Jag har inte hunnit blogga, eftersom att jag har gjort väldigt mycket. Först på min födelsedag så kom det ju ett ointressant inlägg..och..bla, bla, bla..heh ;) Har iaf fått väldigt mycket fina presenter, bland annat kläder från Hollister, pengar och converse. Blev väldigt glad för det!
Resten av dagarna har jag mest varit med kompisar. I Söndags hoppade jag studsmatta med Fanni och Sandra hela dagen. Men igår så var jag med Disa och kollade på film, ("Crazy, Stupid, Love", STOR, STOR HISS!) åt godis och drack påskmust.
Imorgon kväll så åker vi hem från landet, så mer bloggning blir det! Bra va? Fast skolan börjar inte förns på måndag så det är ett tag kvar :)
Just nu är jag hemma hos Sandra och vi håller på med var sin dator, jag bloggar, hon spelar. MACBOOK-GEEKS! Måste nog kila hem nu, för de ska äta. Vi hörs mer på torsdag eller senare.
Bye, Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0