Rubriken tog ledigt idag..

Hejsan Svejsan alla läsare!

Jag tog som sagt ett litet break från bloggandet på två dagar. Ganska skönt att inte tänka på bloggen ibland. Om ni vill se vad jag gör dom dagarna jag inte bloggar kan ni följa mig på instagram @friday_directioner, det vore awesome!
I torsdags träffade jag Fanny , vi gick på bio och jag handlade två plagg, en t-shirt och så bytte jag mina mysbyxor jag fick i present. Båda från Hollister. Vi såg Kvarteret Skatan, den var ganska bra, mest rolig. Den får 4/5 poäng. Jag och Fanny har inte setts på flera år, så det var riktigt kul! Igår fyllde brorsan år, så vi firade honom lite och bakade tårta! (WOAHH, stor bild asså..)
Men idag! Så mötte jag upp mormor på stan och vi shoppade lite. Den här gången fick jag två tröjor, en spets och en långärmad. Superglad! ♥ Vi åt sedan lunch och efter det åkte jag hem.
Om en stund tar vi(familjen) och åker till farmor & farfar. Min kusin är där så vi ska dit. Jag har inte träffat henne på ett år! Ska bli kul :) Vi ska oxå fira min och brorsans födelsedagar.
Tröjorna:

(WOAHH, små bilder ;P heh!)
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0