I'd like to be anything you want

Hej på er!
Idag har jag varit i skolan och det var helt ok. Efter skolan så gick jag hem och satte mig vid datorn, kollade bloggar och åt en enkel fruktsallad. Bestående av äpple och blåbär. Som ni läste i förra inlägget så ska jag till London! I'm so excited :)

Imorgon är det en vanlig dag, på onsdag också, men på kvällen sticker vi till landet =D Happy Girl Here! Och på torsdag är jag då ledig! På lördag fyller jag ååår! Jippie :) !!

Kunde inte blogga igår för att jag var halv-sjuk, samtidigt som jag städade och möblerade om i mitt rum hela dagen. Kunde däremot inte gå på träningslägret igår, mådde inte så bra :(

Men idag mår jag jättebra! :)

Kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0